czwartek, 5 grudnia 2013

Aktualności

Na blogu od pewnego czasu nie pojawiło się nic nowego. Po emocjach związanych z Blog Forum Gdańsk 2013 postanowiłem chwikę odpocząć od blogowania. Kiedy miałem zabierać się do kręcenia dla Was kolejnego filmu, zepsuła się pogoda. Na dworze smętnie i szaro, jak narazie nie ma światła do kręcenia fajnych plenerów, a tym bardziej filmowania w pomieszczeniu. Pomimo przeciwności losu w grudniu na blogu pojawią się dwie duże recenzje i co najmniej jeden film :)

Jakiś czas temu (30 września) informowałem że zostałem wybrany testerem nowej latarki firmy Fenix. W ciągu kilku kolejnych dni wymieniłem parę maili z przemiłą panią z ichniego działu marketingu, w których uzgodniliśmy warunki współpracy. Z Chińskiej centrali producenta miała zostać do mnie przesłana na testy ich nowa latarka. Tygodnie mijały, paczka się nie pojawiała. Zniecierpliwiony wysłałem kilka dni temu maila z pytaniem czy wysłano do mnie latarkę. Otrzymałem błyskawiczną odpowiedź że z powodu jakichś problemów nic do mnie nie poszło i modelu który miałem testować nie mogą obecnie do mnie przesłać. W zamian dostałem propozycję przetestowania innego modelu latarki, który cyt. "It is similar but better" :) Zgodziłem się na propozycje i czekam obecnie na ten lepszy model. Mam nadzieję że tym razem wszystko pójdzie gładko i niebawem będę mógł uraczyć Was testem najnowszego produktu znanej i lubianej firmy Fenix. 

Dziękuję za dotychczasowe odwiedziny - kiedy piszę te słowa jest ich już prawie 10,000 :) Blog pod obecnym adresem działa od lipca, uznaję to więc za bardzo dobry wynik. 

Zapraszam do oglądania moich filmów i subskrybowania kanału na youtubie <klik>

Mam do oddania kod rabatowy w wysokości 10% do sklepu bron.pl. Zniżka obejmuje cały asortyment, ważna jest do końca bieżącego roku. Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowo lub przez facebook, kto pierwszy ten lepszy ;)

Aktualizacja 06.12.2013 g. 18.30 - kod znalazł już szczęśliwego odbiorce :)

Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz